دانلود آهنگ جدید ناصر زینلی به نام حس تازه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 01 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 57
  • دانلود آهنگ جدید ناصر زینلی به نام حس تازه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( آهنگ : ناصر زینلی ، تنظیم : مانی قربانی )

     

    دانلود آهنگ ناصر زینلی به نام حس تازه

    ————————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Naser Zeynali – Hesse Tazeh

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Naser Zeynali – Hesse Tazeh

    ———————————————–

    متن آهنگ ناصر زینلی به نام حس تازه

    جادویی چشمات برات دیوونم
    این حس خوبو به تو مدیونم
    یه شب رویایی کنارت دارم
    من تورو هیچ وقت تنهات نمیذارم
    حالا که اینجایی گم میشه تنهایی
    حسمون جوره منو تو دوتایی
    هرچی که میخوام بدست میارم
    فقط واسه تو انقدر بی قرارم
    یه حس تازه تو با منی حالا
    از دستت نمیدم تا ته دنیا
    فقط با من باشم عشقمی دیوونه
    کی مثله من آخه عاشقت میمونه

    یه حس تازه تو با منی حالا
    از دستت نمیدم تا ته دنیا
    فقط با من باشم عشقمی دیوونه
    کی مثله من آخه عاشقت میمونه

    من با تو آرومم حسم با هیچی عوض نمیشه
    تو منو میفهمی با هم میمونیم واسه همیشه
    من دنیارو دارم وقتی اینجایی وقتی باهامی
    تو عزیزی واسم تو همون عشق توی رویامی
    یه حس تازه تو با منی حالا
    از دستت نمیدم تا ته دنیا
    فقط با من باشم عشقمی دیوونه
    کی مثله من آخه عاشقت میمونه

    یه حس تازه تو با منی حالا
    از دستت نمیدم تا ته دنیا
    فقط با من باشم عشقمی دیوونه
    کی مثله من آخه عاشقت میمونه

    ———————————————-

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید