دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام خیلی دوست دارم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 01 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 35
  • دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام خیلی دوست دارم  با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( تنظیم : امیر ارشیا ، میکس و مستر : حامد برادران )

    دانلود آهنگ ایمان ابراهیمی به نام خیلی دوست دارم

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Iman Ebrahimi – Kheili Dooset Daram

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Iman Ebrahimi – Kheili Dooset Daram

    ————————————————-

    متن آهنگ ایمان ابراهیمی به نام خیلی دوست دارم

    تمومه رویاهام پُره از تصویر چشمای توست
    نفسام با صدام پُره از عشقه برای تو
    دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
    خوش به حالم که تورو دارم
    آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم

    دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
    چقد خوبه حاله من
    آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
    چقد خوبه حاله من
    دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
    چقد خوبه حاله من
    آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
    چقد خوبه حاله من

     ♫♫♫

    حالا که با منی هیچ آرزویی ندارمو
    همین که پیشمی سر روی شونت میذارمو

    دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
    خوش به حالم که تورو دارم
    آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم

    دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
    چقد خوبه حاله من
    آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
    چقد خوبه حاله من
    دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
    چقد خوبه حاله من
    آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
    چقد خوبه حاله من

    ———————————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید