دانلود آهنگ جدید اشوان به نام هنوزم میشه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 52
  • دانلود آهنگ جدید اشوان به نام هنوزم میشه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( تران و آهنگ : اشوان ، تنظیم : مهیار رضوان میکس و مستر: فرشاد حسامی )

    دانلود آهنگ  اشوان به نام هنوزم میشه

    —————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ashvan – Hanoozam Mishe

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ashvan – Hanoozam Mishe

    —————————————————-

    متن آهنگ اشوان به نام هنوزم میشه

    من هنوزم حس میکنم یه احساسی
    میتونه بین ما دوتا باشه
    هنوزم میشه هر روز صبح دوتا چشمام
    به عشق دیدنت وا شه
    من هنوز درگیر اون روزام
    من هنوز درگیر خاطراتم
    من دوست دارم تا همیشه
    با تو باشم..

    هنوزم میشه یه احساسی مابین ما باشه
    نباید قلبت از من جدا باشه
    هنوزم پیش تو میلرزه دستم
    معلومه هنوزم به تو وابستم
    هنوزم میشه کنارت آروم بود
    مثل دیوونه ها تا صبح تو بارون موند
    هنوزم پیشت حس میشه آرامش
    من این حسو میخوامش

    وقتی روت اینجوری حساسم
    معلومه یه حسی هست بازم
    مگه دیوونم که بگذرم بذارم برم
    وقتی کنار تو آسونه سختی
    هر لحظه کنارمونه خوشبختی
    مگه دیوونم که بگذرم بذارم برم

    من هنوز درگیر اون روزام
    من هنوز درگیر خاطراتم
    من دوست دارم تا همیشه
    با تو باشم

    هنوزم میشه یه احساسی مابین ما باشه
    نباید قلبت از من جدا باشه
    هنوزم پیش تو میلرزه دستم
    معلومه هنوزم به تو وابستم
    هنوزم میشه کنارت آروم بود
    مثل دیوونه ها تا صبح تو بارون موند
    هنوزم پیشت حس میشه آرامش
    من این حسو میخوامش

    —————————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید