دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو+ متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 64
  • دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو

    دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو با بالاترین کیفیت
    ترانه : مهدی پیرزمان ، آهنگ : مجید رستمی
    ساکسیفون : هومن نامداری ، بوزوکی : بهنام حکیم
    تنظیم، میکس و مسترینگ : امین آریا ، تهیه کننده : محمد نوروزی

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو

    دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو

    متن آهنگ

    چند وقتیه که دلم داره باورش میشه حالا که پیش منی میمونی تا همیشه

    چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده خبر نداری نگات امونمو بریده

    با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

    تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

    تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

    با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

    با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام با تو

    ♫♫♫♫♫♫

    تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

    تو که میخندی برام منم با تو میخندم اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

    با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

    چند وقتیه که دلم داره باورش میشه

    حالا که پیش منی میمونی تا همیشه

    چند وقتیه که چشام به جز تورو ندیده

    خبر نداری نگات امونمو بریده

    با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

    با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

    تو که پیشم میشینی هوام پر میشه از تو

    حسه قشنگیه که قدم میزنم با تو

    تو که میخندی برام منم با تو میخندم

    اگه نباشی پیشم به یه تار مو بندم

    با تو آروم میگیرم نه نمیمیرم تا هستی باهام

    با تو دنیام شیرینه به دلم میشینه تا هستی باهام

     

     

     

     

    منبع :http://pop-music.ir

     

     

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید