دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام آی از عشق + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 43
  • دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام آی از عشق با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

    (شعر : محمد اسلامی , آهنگ : علیرضا روزگار , تنظیم مسعود جهانی )

     

     

    دانلود آهنگ علیرضا روزگار آی از عشق

    ——————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Alireza Roozegar – Ay Az Eshgh

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Alireza Roozegar – Ay Az Eshgh

    ———————————————–

    متن آهنگ علیرضا روزگار به نام آی از عشق

     

    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره
    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره

    به هر بهونه ای که بود میخواست از این خونه بره
    کسی که رفتنی باشه واسه جدایی حاضره
    آی از عشق ، ای وای از عشق
    به رفتنش راضی شدم فهمیده بودم که چرا
    روزای آخری میگفت بیا به هم بگیم شما

    علیرضا روزگار به نام آی از عشق
    آی از عشق ، ای وای از عشق

    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره
    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره

     

    میگفت یه حسی بهم میگه خوشبخت نمیکنه منو
    اینجوری آماده میکرد مقدمات رفتنو
    معلومه واسه ترک من یکی بهش انگیزه داد
    رفت و بهم گفت که برام از خدا خوشبختی میخواد
    آی از عشق ، ای وای از عشق

    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره
    میدونستم از دستم میره
    میدونستم بهونه میگیره
    میدونستم خوبی های من
    توی قلبش جا نمیگیره

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید