آهنگ جدید عماد و علی بحرینی به نام ساده ساده + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 100
  • دانلود آهنگ جدید عماد و علی بحرینی به نام ساده ساده با دو کیفیت به همراه متن

     

     

    دانلود آهنگ جدید عماد و علی بحرینی

    ——————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Emad Ft. Ali Bahreyni – Sade Sade

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Emad Ft. Ali Bahreyni – Sade Sade

    —————————————

    متن آهنگ عماد و علی بحرینی به نام ساده ساده

     

    دخت جنوبی تو نازو خوبی

    دخت جنوبی وای چقد تو خوبی
    همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی

    دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم
    اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم

    ساده ساده دلم دل به تو داده
    هر جا رفتی میام با پای پیاده

    عروس خونمون میشی یه روزی هم زبون میشی
    میمونی پای زندگیم عزیزو مهربون میشی

    ساده ساده دلم دل به تو داده
    هر جا رفتی میام با پای پیاده

    دخت جنوبی وای چقد تو خوبی
    همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی

    دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم
    اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم

    ساده ساده دلم دل به تو داده
    هر جا رفتی میام با پای پیاده

     

     

     

     

    منبع :http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید