دانلود آهنگ جدید امین نیکو به نام کیجا جووان + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 69
  • دانلود آهنگ جدید امین نیکو به نام کیجا جووان با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( تنظیم علی ویسی ، میکس و مسترینگ : ارژنگ حقانی )

     

     

     

    دانلود آهنگ امین نیکو به نام کیجا جووان

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Amin Nikoo – Kija Joovan

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Amin Nikoo – Kija Joovan

    ——————————————

    متن آهنگ امین نیکو به نام کیجا جووان

    عاشق شدم دوباره داره بارون میباره
    صدای پاهات میاد دلم آروم نداره
    ما حالمون چه خوبه زندگی با ما خوبه
    ما مال هم میمونیم جدایی از ما دوره
    جدایی از ما دوره
    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
    که پیش من نشستی به من فقط دلبستی
    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
    که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
    که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

    —————————————–

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید