دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عاشق شدم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 60
  • دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عاشق شدم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

     

     

    دانلود آهنگ احسان حق شناس به نام عاشق شدم

    —————————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ehsan Haghshenas – Ashegh Shodam

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ehsan Haghshenas – Ashegh Shodam

    —————————————————

    متن آهنگ احسان حق شناس به نام عاشق شدم

    عاشق شدم دوباره داره بارون میباره
    صدای پاهات میاد دلم آروم نداره
    ما حالمون چه خوبه زندگی با ما خوبه
    ما مال هم میمونیم جدایی از ما دوره
    جدایی از ما دوره
    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم

    احسان حق شناس به نام عاشق شدم
    که پیش من نشست به من فقط دلبستی

    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
    که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

    بارون داره میباره هوا چه بوی داره
    شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
    خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
    که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

    —————————————————-

     

     

     

     

    منبع :http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید