دانلود آهنگ جدید آرش آهنگری بنام عشق من + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 64
  •  

     دانلود آهنگ جدید آرش آهنگری بنام عشق من

    دانلود آهنگ جدید آرش آهنگری بنام عشق من با بالاترین کیفیت
    ترانه سرا : روزبه بمانی ، آهنگساز : آرش آهنگری ، تنظیم : فرزاد فتاحی

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید آرش آهنگری بنام عشق من

    دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید آرش آهنگری بنام عشق من

    عشق تو همه رویا و احساسمه
    با منی توی تنم
    این منم که پر از احساسته تنم
    واسه تو پرپر می‌زنم
    عشق من این منم
    عشق من این منم
    عشق من هر نفس بی‌هوا با منی
    عشق من، عشق من، من برات می‌میرم
    عشق تو واسه من تنها قانونمه
    نمی زارم ازم بگیرن
    با منی توی تنم
    اسم تو اسم شبم
    نمی‌افته از رو لبم
    عاشق این تبم
    عشق من هر نفس بی‌هوا با منی
    عشق من، عشق من، من برات می‌میرم
    منبع: http://pop-music.ir

     

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید