دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام بی تو میمیرم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 25 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 40
  • دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام بی تو میمیرم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( آهنگ : ماهان ، میکس و مستر : سعید تاج )

     

     

     

    دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام بی تو میمیرم

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Hamid Talebzadeh -Bito

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Hamid Talebzadeh -Bito

    ———————————————

    متن آهنگ حمید طالب زاده به نام بی تو میمیرم

    چشمات قلب منو ، به آتیش می کشونه

    لبهات داغ منو ، با گرماش می سوزونه

    اندازه ی عشق منو ، هیچ کسی نیست که بدونه

    من همیشه تو زندگیم ، تو رو خواستم عاشقونه

    کشتی با چشمات تو منو ، دوست دارم عاشق شدنو بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    شعله یه قلبم بزنو ، دوست دارم آتیش زدنو ، بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    ♫♫♫♫♫♫

    چقد با تو ، حالم خوبه ، بی تو قلبم ، چه آشوبه

    دل من با ، خیال تو ، داره هر لحظه ، می کوبه

    کشتی با چشمات تو منو ، دوست دارم عاشق شدنو بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    شعله یه قلبم بزنو ، دوست دارم آتیش زدنو ، بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    ♫♫♫♫♫♫

    چقد با تو ، حالم خوبه ، بی تو قلبم ، چه آشوبه

    دل من با ، خیال تو ، داره هر لحظه ، می کوبه

    کشتی با چشمات تو منو ، دوست دارم عاشق شدنو بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    شعله یه قلبم بزنو ، دوست دارم آتیش زدنو ، بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

    ——————————————–

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید