دانلود آهنگ جدید احمد رضا شهریاری به نام بی تو امسال + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 25 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 76
  • دانلود آهنگ جدید احمد رضا شهریاری و مسعود طیبی و سبحان عابد به نام بی تو امسال با دو کیفیت و همراه با متن اهنگ

    ( ترانه و آهنگ : مسعود رضوی ، تنظیم : احمد سلو )

     

     

    دانلود آهنگ احمد رضا شهریاری به نام بی تو امسال

    ——————————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ahmad Solo – Bi To Emsal

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ahmad Solo – Bi To Emsal

    ——————————————————

    متن آهنگ احمد رضا شهریاری به نام بی تو امسال

    هنوزم شادم که بی تو بی قرارم

    شادم که آرامش ندارم

    شادم که غمگین توام

    خوشحالم از این که بدون سیاه روزگارم

    یه ساله دنیای من تاریک و تاره چشمام دیگه سویی نداره

    هر سال یه همچین روزی با هم زیر بارون هی می گفتی دنیا مثل تو نداره

    کنارش تو رو دیدم یه لحظه همش گفتم که اون نیست و من اشتباه گرفتم

    ولی باز خودم دیدم سرت بود همون شالی که اون سال واست هدیه گرفتم

    همیشه تو بهمن هر سال یه همچین روزی با تو واست رویا می ساختم

    نگو نه خودم دیدم که امروز براش رویا می ساختی من هستیم و باختم

    ♫♫♫♫♫♫

    صدای خنده های تو میاد از پشت گوشی

    پر از استرس شدی که بازم امشب چی بپوشی

    یاد بیار که سال پیش کجا و با کی بودی

    بگو چی شد بگو چرا الان کنار اونی

    تو اون روزای خوب یه جور می گفتی دوست دارم

    که تحت هیچ شرایطی نمیشد پا بزارم

    رو حسم و برم یه جایی که تو رو نبینم

    می دونستم این روزا قراره پات بشینم

    آروم تر بهش بگو دوست دارم

    امروز همه به هم میگن دوست دارم

    ولی آروم تر بهش بگو دوست دارم

    امروز همه به هم میگن دوست دارم

    ♫♫♫♫♫♫

    کنارش تو رو دیدم یه لحظه همش گفتم که اون نیست و من اشتباه گرفتم

    ولی باز خودم دیدم سرت بود همون شالی که اون سال واست هدیه گرفتم

    همیشه تو بهمن هر سال یه همچین روزی با تو واست رویا می ساختم

    نگو نه خودم دیدم که امروز براش رویا می ساختی من هستیم و باختم

    ————————————————-

     

     

     

     

     

     منبع :http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید