دانلود آهنگ و دکلمه جدید حسین زینالی به نام تنهایی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 24 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 196
  • دانلود آهنگ و دکلمه جدید حسین زینالی به نام تنهایی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    (خواننده : حسین زینالی، ترانه ، آهنگ و تنظیم : حسین زینالی )

     

     

    دانلود آهنگ و دکلمه حسین زینالی به نام تنهایی

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Hossein Zeynali-Tanhaei

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Hossein Zeynali-Tanhaei

    ———————————————–

    متن آهنگ و دکلمه حسین زینالی به نام تنهایی

    دیدی چه ساده رد شدی
    از دل بی گناه من
    دلت اومد اینطور بری ؟
    تنهایی شد پناه من
    در نیومد صدای من ، تنهایی شد پناه من
    در نیومد صدای من،در نیومد صدای من

    دکلمه :
    این روزا خیلی تنهام،خیلی
    تنها آرزوم اینه که یه بار دیگه بتونم ببینمت
    شاید بهم بخندی که چقد دوست دارم ، چقد
    دوست دارم

    چشاتو از چشام نگیر،نذار چشام بارونی شه
    بی تابتم عروسکم،بهم بگو دلم چشه ؟
    بهم بگو دلم چشه ؟بهم بگو دلم چشه ؟

    ———————————————-

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir/#

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید