دانلود آهنگ و موزیک ویدئو امید به نام عاشقتم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 24 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 50
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید امید به نام عاشقتم همراه با متن

     

     

     

    دانلود موزیک ویدئو امید به نام عاشقتم

    ————————————-

    دانلود با کیفیت ۷۲۰

    Omid – Asheghetam

    دانلود با کیفیت ۴۸۰

    Omid – Asheghetam

    —————————————–.

     

     

    دانلود آهنگ امید به نام عاشقتم

    —————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Omid – Asheghetam

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Omid – Asheghetam

    ——————————————

     

    ———————————————

    متن آهنگ امید به نام عاشقتم

    از روز اول روزگــــــــــار ، تو رو نوشت به اسم من

    پشتت به کوه با منی  ، بسپار دلت رو دست من

      ♫♫♫♫♫♫

    حواسمو هر جا که پرتش می کنم ، می افته باز کنار تو

    هر جا میری اونجایئه ، مونده خودش تو کار تو

    جای پاهای گریه هام ، که دنبال تو مونده

    فقط تو بودی که منو ،تا اینجاها کشـــونده

    من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

    من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

    جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

    مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

      ♫♫♫♫♫♫

    می خوام ثابت کنم ، تنها من از عشق تو می میرم

    این عشق بودن با توست ، که وای میستم نمی میرم

    میون باد و بارون ، رعد و برقم باز می خندم

    چه احساس لطیفیست ، عاشقتم گر می کشم زندام

     من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

    من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

    جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

    مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

    —————————————

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir/#

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید