دانلود آهنگ جدید بردیا به نام باورت نشه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 69
  • دانلود آهنگ جدید بردیا به نام باورت نشه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

     

     

    دانلود آهنگ بردیا به نام باورت نشه

    —————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Bardia – Bavaret Nashe

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Bardia – Bavaret Nashe

    —————————————–

    متن آهنگ بردیا به نام باورت نشه

    اونقد دوست دارم که باورت نشه

    اونقد که تو دل هیچکی جا نشه

    اونقد دوست دارم واست بیقرارم

    اونقد که دوریتو طاقت نمیارم

    —-

    دنیام پر از غم بود چشمات نجاتم داد

    چشمات به زیبایی به عسق عادتم داد

    لبخند شیرینت آرامش من شد

    این عشق رویاییی مهمون قلبم شد

    ———

    اونقد دوست دارم که باورت نشه

    اونقد که تو دل هیچکی جا نشه

    اونقد دوست دارم واست بیقرارم

    اونقد که دوریتو طاقت نمیارم

    —-

    دنیام پر از غم بود چشمات نجاتم داد

    چشمات به زیبایی به عسق عادتم داد

    لبخند شیرینت آرامش من شد

    این عشق رویاییی مهمون قلبم شد

    —————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید