دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 120
  • دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام هوای بد تهرون با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه ، آهنگ و تنظیم : امیر علی )

     

     

    دانلود آهنگ امیر علی به نام هوای بد تهرون

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Amir Ali – Havayebade Tehroon

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Amir Ali – Havayebade Tehroon

    ———————————————–

    متن آهنگ امیر علی به نام هوای بد تهرون

    قسه خوردن زیر بارونو ، هوای بد تهرونو

    ببین ناله ی مجنونو ، صدای من داغونو

    شب سرد و زمستونو ، من و تنهایی و دردو

    یه دوونه ی شب گردو، یه معشوقه ی دلسردو

    غرور رفته ی مردو ، هوای ابری و سردو

    من اگه بخوام از این شهر دور شم ، اگه محبور شم

    حتی اگه مغرور شم ، از خاطره هام نمیشه دور شم

    با مثل بعضی از آدمکا ، کور شم ، اگه مجبور شم

    وای اگه مجبور شم ، دوری کاری می کنه که رنجور شم

    من اگه بخوام از این شهر دور شم ، اگه محبور شم

    حتی اگه مغرور شم ، از خاطره هام نمیشه دور شم

    با مثل بعضی از آدمکا ، کور شم ، اگه مجبور شم

    وای اگه مجبور شم ، دوری کاری می کنه که رنجور شم

      ♫♫♫♫♫♫

    چه شب هایی رو خوابیدم ، بدون لمس آرامش

    چقد کردم ازت خواهش ، چقد گفتم بکن سازش

    من این احساسو می خوامش

    من از دلبستگی خستم ، چه کارا که نداد دستم

    با این قلب ترک خورده ، میگم باز تا تهش هستم

    با اینکه خیلی هم خستم ، خیلی هم خستم

    من اگه بخوام از این شهر دور شم ، اگه محبور شم

    حتی اگه مغرور شم ، از خاطره هام نمیشه دور شم

    با مثل بعضی از آدمکا ، کور شم ، اگه مجبور شم

    وای اگه مجبور شم ، دوری کاری می کنه که رنجور شم

    ————————————————

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir/#

    دسته بندی : آهنگهای امیر علی,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید