دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام شمع و پروانه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 58
  • دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام شمع و پروانه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : سعید آسایش ، پیانو : آراز محمد ) 

    این اهنگ برای یه دختر سرطانی اجرا شده. به امید شفای همه بیماران

     

     

     

    دانلود آهنگ سعید آسایش به نام شمع و پروانه

    ———————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Saeed Asayesh – Shamo Parvaneh

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Saeed Asayesh – Shamo Parvaneh

    ———————————————–

    متن آهنگ سعید آسایش به نام شمع و پروانه

    تقدیر تو بوده ، این دردو این عذاب

    خواست خدا بوده ، این زندگی برات

    اما تو میتونی ، بازم دووم بیار

    ای وای دلم شکست ، چه تلخه روزگار

    بازم دعا می کنم ، هرشبو و یادت

    دیوونه کرده قلبمو بعده ، یه سال زیارت رفتمو

    امشب عهدی با خدا بستمو

    من پروانو و تو شمع ، هر دو می سوزیم آخر

    مثل گل شقایق ، هر دو مون میشیم پرپر

    من پروانو و تو شمع ، هر دو می سوزیم آخر

    مثل گل شقایق ، هر دو مون میشیم پرپر

    ♫♫♫♫♫♫

    بازم دعا می کنم ، هرشبو و یادت

    دیوونه کرده قلبمو بعده ، یه سال زیارت رفتمو

    امشب عهدی با خدا بستمو

    من پروانو و تو شمع ، هر دو می سوزیم آخر

    مثل گل شقایق ، هر دو مون میشیم پرپر

    من پروانو و تو شمع ، هر دو می سوزیم آخر

    مثل گل شقایق ، هر دو مون میشیم پرپر

    ————————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید