دانلود آهنگ جدید سهیل هایدن به نام بهونه های الکی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 17 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 55
  • دانلود آهنگ جدید سهیل هایدن به نام بهونه های الکی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : سعید آسایش ، تنظیم : سهیل هایدن ، میکس و مسترینگ : سعید انصار )

     

     

     

    دانلود آهنگ سهیل هایدن به نام بهونه های الکی

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Soheil Hayden – Bahounehaye Alaki

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Soheil Hayden – Bahounehaye Alaki

    ———————————————–

    متن آهنگ سهیل هایدن به نام بهونه های الکی

    می خوای بری پا رو دلم بذاری      بهونه های الکی بیاری

    میخوای بری برو دیگه حرفشو نزن       اسممو دیگه رو لبت نیاری

    دلم شده دیگه تیکه تیکه       می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه      بسه دیگه برو بسته دیگه

    دلم شده دیگه تیکه تیکه       می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه       بسه دیگه برو بسته دیگه

    ♫♫♫♫♫♫

    چشام با اشکام باز خیس شده       دلم با غم ها لبریز شده

    رفتی تموم فصلا دیگه       به چشمم انگار پاییز شده

    دلمو شکستی باز یادتم       من یار خوبو وفادارتم

    رفتی چه آسون از کنارم       من واسه عشقت بی قرارم

    دلم شده دیگه تیکه تیکه      می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه      بسه دیگه برو بسته دیگه

    دلم شده دیگه تیکه تیکه       می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه       بسه دیگه برو بسته دیگه

    می خوای بری پا رو دلم بذاری      بهونه های الکی بیاری

    میخوای بری برو دیگه حرفشو نزن       اسممو دیگه رو لبت نیاری

    دلم شده دیگه تیکه تیکه       می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه       بسه دیگه برو بسته دیگه

    دلم شده دیگه تیکه تیکه       می خوای بری تو با یک ای دیگه

    شاید ازم شدی خسته دیگه       بسه دیگه برو بسته دیگه

    ————————————————

     

     

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید