دانلود آهنگ جدید ایمان بابادی به نام دروغی بود

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 66
  • دانلود آهنگ جدید ایمان بابادی به نام دروغی بود همراه با متن آهنگ

    (ترانه امین حصیری ، تنظیم سعید خجسته ، میکس و مستر : استدیو پژواک )

     

     

    دانلود آهنگ ایمان بابادی به نام دروغی بود

    ————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Iman Babadi – Doroghi Bod

    ————————————–

    متن آهنگ ایمان بابادی به نام دروغی بود

    تقصیر سرنوشت نذار ،دنیای ما دروغی بود،

    این همه بد کردی به من ، اینم جواب خوبی بود

    نفهمیدی حتی یه بار ، برای من مقدسی

    محبتات دروغی بود ، تو تنهایی و بی کسی

    دیوونه بازی بسه ، گریه و زاری بسه

    ما مال هم نبودیم ، چشم انتظاری بسه

    دیگه حرفی نمونده ، دیگه بغض تو صدام نیست

    دیگه از وقتی رفتی ، دلم دلتنگ تو نیست

    دل تو با فکر من ، بی خود آرومش نکن

    بذار که عادت کنه ، بی خود داغونش نکن

    ♫♫♫♫♫♫

    تقصیر سرنوشت نذار ،دنیای ما دروغی بود،

    این همه بد کردی به من ، اینم جواب خوبی بود

    نفهمیدی حتی یه بار ، برای من مقدسی

    محبتات دروغی بود ، تو تنهایی و بی کسی

    دیوونه بازی بسه ، گریه و زاری بسه

    ما مال هم نبودیم ، چشم انتظاری بسه

    دیگه حرفی نمونده ، دیگه بغض تو صدام نیست

    دیگه از وقتی رفتی ، دلم دلتنگ تو نیست

    دل تو با فکر من ، بی خود آرومش نکن

    —————————————

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید