دانلود آهنگ فریدون فروغی به نام یار دبستانی من

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 591
  • دانلود آهنگ فریدون فروغی به نام یار دبستانی من همراه با متن آهنگ

    (این آهنگ جز صد آهنگ برتر ایرانی می باشد)

     

     

    دانلود آهنگ فریدون فروغی به نام یار دبستانی من

    ———————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Fereydoun Foroghi – Yare Dabestanie Man

    ———————————–

    متن آهنگ فریدون فروغی به نام یار دبستانی من

    یار دبستانی من با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
    ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

    دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
    خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش
    دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
    کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کن

    یار دبستانی من با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
    ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

    یار دبستانی من با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
    ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

    دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
    خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش
    دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
    کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کن

    یار دبستانی من با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
    ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

    ——————————————–

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید