دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام نفس گیر

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 52
  • ورژن جدید آهنگ مسعود سعیدی به همراه مجید اصلاحی به نام نفس گیر با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( آهنگساز : مهرتاش سعیدی )

     

     

     

    دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی و مجید اصلاحی به نام نفس گیر

    ————————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Masoud Saeedi – Nafas Gir

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Masoud Saeedi – Nafas Gir

    ———————————————-

    متن آهنگ جدید مسعود سعیدی و مجید اصلاحی به نام نفس گیر

    هوا اینجا نفس گیره
    صدام از بغض میگیره
    همه کی مثل من اینجا
    به این اندازه دلگیره

    هنوزحس میکنم گاهی
    کنار من همینجایی
    ولی تقدیر من میگه
    که اینجا نیست تنهایی

    چه آسون آرزوهاتو تو دست غصه جا دادی
    حقیقت اینه که دیگه تو با این خاک همزادی
    دارم میرم بدون تو بدون انتظار تو
    فقط با خاطرات تو فقط با یادگار تو

    چه جوری روبرو شدم با نگاه پر سوالی که
    تورو میخواد و کم داره تو این روزا که تاریکه

    چه جور پنهون کنم رفتی
    چقدر این درد سنگینه
    تظاهر کردنش سخته
    چقدر این قصه غمگینه

    دارم میرم بدون تو بدون انتظار تو
    فقط با خاطرات تو فقط با یادگار تو

    ———————————————–

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید