دانلود آهنگ اگه یه روز از فرامرز اصلانی

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 322
  • دانلود آهنگ ماندگار و فوق العاده زیبای اگه یه روز از فرامرز اصلانی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    این آهنگ ششمین آهنگ برتر ایرانی میباشد

    امیدورام لذت ببرید

     

     

    دانلود آهنگ فرامز اصلانی به نام اگه یه روز

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Faramarza Aslani – Age Ye Roz

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Faramarza Aslani – Age Ye Roz

    دانلود ورژن اصلی آهنگ

    Original Version

    ———————————————

    متن آهنگ فرامز اصلانی به نام اگه یه روز

    اگه یه روز بری سفر … بری زپیشم بی خبر
    اسیر رویاها می‌شم … دوباره باز تنهامی‌شم
    به شب می‌گم پیشم بمونه … به باد می‌گم تا صبح بخونه
    بخونه از دیار یاری … چرا می‌ری تنهام می‌ذاری
    اگه فراموشم کنی … ترک آغوشم کنی
    پرنده دریا می‌شم … تو چنگ موج رها می‌شم
    به دل می‌گم خواموش بمونه … میرم که هر کسی بدونه
    می‌رم به سوی اون دیاری … که توش من رو تنها نذاری

    اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه
    دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه
    به دل می‌گم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه
    بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم
    که باز برات آواز بخونم…

    اگه بازم دلت می‌خواد یار یک دیگر باشیم
    مثال ایوم قدیم بشینیم و سحر پاشیم
    باید دلت رنگی بگیره … دوباره آهنگی بگیره
    بگیره رنگ اون دیاری … که توش من رو تنها نذاری

    اگه می‌خوای پیشم بمونی … بیا تا باقی جوونی
    بیا تا پوست به استخونه … نذار دلم تنها بمونه
    بذار شبم رنگی بگیره … دوباره آهنگی بگیره
    بگیره رنگ اون دیاری … که توش من رو تنها نذاری

    اگه یه روزی نوم تو ، تو گوش من صدا کنه
    دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه
    به دل می‌گم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه
    بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم

    اگه یه روزی نوم تو باز ، تو گوش من صدا کنه
    دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه
    به دل می‌گم کاریش نباشه … بذاره دردت جا به جا شه
    بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم

    که باز برات آواز بخونم
    که باز برات آواز بخونم
    که باز برات آواز بخونم

    ————————————

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید