دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام بغض

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 54
  • دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده بنام بغض با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

    (ترانه : مهتاب رخصتی ، آهنگ و میکس و مستر : کیارش حسن زاده ، تنظیم : علی ملکپور)

     

     

    دانلود آهنگ کیارش حسن زاده به نام بغض

    ————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Kiarash Hasanzadeh – Boghz

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Kiarash Hasanzadeh – Boghz

    ——————————————————

    متن آهنگ کیارش حسن زاده به نام بغض

    بازم بغض دوریه دستای تو شکسته منو بی صدا تو خودم
    همه فصلامو بادو بارون گرفت من از وقتی که عاشق تو شدم
    چشات آسمونه خیالم شده توی خاطرات تو زندونیم
    کنار سکوت شب و پنجره گرفتار این حس بارونیم
    همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
    من از هرچی جز تو دارم میگذرم من از هرچی جز عشق درست میکشم
    همه فکر و ذکرم نگاهت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
    چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    تو بودی و هستی همه زندگی گرفتی منو از تب بی کسی
    گذاشتی که باور کنم تا ابد برام عاشقونه تو دلواپسی
    تو امنیت سایه ی خوبه تو چشامو میبتندم بخوابم یکم
    به آرامش بودنت قانعم همین که میذاری از حسم بگم
    همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
    من از هرچی جز تو دارم میگذرم من از هرچی جز عشق درست میکشم
    همه فکر و ذکرم نگاهت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
    چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

    ————————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir/

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید