دانلود آهنگ جدید علیرضا قرائی منش به نام تو رسیدی

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 55
  • دانلود آهنگ جدید علیرضا قرائی منش به نام تو رسیدی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

    ( تنظیم و آهنگ : علیرضا قرائی منش , ترانه : عرفان سلیمی )

     

     

    دانلود آهنگ علیرضا قرائی منش به نام تو رسیدی

    —————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Alireza Gharaei Manesh – To Residi

    ———————————-

    متن آهنگ علیرضا قرائی منش به نام تو رسیدی

     

    تو و چشمات منو قلبم
    قصه ای که ساده شروع شد
    خاطراتی که همیشه با منه
    یکی اینجا تورو میخواد
    یکی دیوونه تر از خودت
    اونکه قلبش واسه عشقت میزنه
    تو رسیدی شدی همه ی وجود من
    همه ی بود و نبود من
    شدی فکرم شدی رویام
    من فقط تورو میخوام
    تو همونی همونی که غم منو دید
    همونی که حرفمو شنید
    بی تو هیچم بی تو تنهام
    تا ابد تورو میخوام

    عاشقتم تویی باور من
    عطرت پیچیده تو حال و هوام
    ماه منی تو شبای سکوت
    چیزی غیر از عشق تو نمیخوام
    نمیخوام

    تو رسیدی شدی همه ی وجود من
    همه ی بود و نبود من
    شدی فکرم شدی رویام
    من فقط تورو میخوام
    تو همونی همونی که غم منو دید
    همونی که حرفمو شنید
    بی تو هیچم بی تو تنهام
    تا ابد تورو میخوام
    تو رسیدی شدی همه ی وجود من
    همه ی بود و نبود من
    شدی فکرم شدی رویام
    من فقط تورو میخوام
    تو همونی همونی که غم منو دید
    همونی که حرفمو شنید
    بی تو هیچم بی تو تنهام
    تا ابد تورو میخوام

    تو و چشمات منو قلبم
    قصه ای که ساده شروع شد
    خاطراتی که همیشه با منه

    ———————————

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید