دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 44
  • دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب

    دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب با بالاترین کیفیت

    ترانه سرا : سوشیانت مطلبی ، آهنگساز : حسین قربانپور ، پیانو : فربد یزدانفرد

     

     

    متن آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب :

    تمومه عمرمو بی تو تو راه غصه سر کردم
    گمونم وقتشه حالا تمومه راهو برگردم
    پاهام سسته اُمیدی نیست که از تاریکی رد شم
    غم غربت نمیذاره از این رفتن مردد شم
    غبار رد پای تو تری گونمو پوشوند
    خودم رفتم ولی قلبم زیر پاهای تو جا موند

    هزارو یک شبه رفتم ولی انگار دیروزه
    نرفته جامو پُر کردی دلم از این نمیسوزه
    تموم عمرمو بی تو تو راه غصه سر کردم
    گمونم وقتشه حالا تمومه راهو برگردم
    برگردم

    ♫♫♫♫♫♫

    آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب

    ♫♫♫♫♫♫

    تمومه عمرمو بی تو تو راه غصه سر کردم
    گمونم وقتشه حالا تمومه راهو برگردم
    پاهام سسته اُمیدی نیست که از تاریکی رد شم
    غم غربت نمیذاره از این رفتن مردد شم
    غبار رد پای تو تری گونمو پوشوند
    خودم رفتم ولی قلبم زیر پاهای تو جا موند

    هزارو یک شبه رفتم ولی انگار دیروزه
    نرفته جامو پُر کردی دلم از این نمیسوزه
    تموم عمرمو بی تو تو راه غصه سر کردم
    گمونم وقتشه حالا تمومه راهو برگردم
    برگردم

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب

    دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور نام هزار و یک شب

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید