دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 02 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 46
  • دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود با بالاترین کیفیت

    آهنگ ، ترانه و تنظیم: رشید رفیعی

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

     

    متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود :

    دل داده بودم من به تو گریه میکردم واسه تو
    خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجع به تو
    من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل میبرم
    رفتی ندیدی که دارم از تو خودم رو میخوردم

    هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
    هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات
    هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
    هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات

    ♫♫♫♫♫♫

    آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

    ♫♫♫♫♫♫

    هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
    هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات
    هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
    هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات

     

     

     

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

    دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

    منبع: http://pop-music.ir/
    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید