آهنگ كنار تو از مهدی مقدم و محمد اسكندری به همراه متن آهنگ

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 10 مرداد 1393 ساعت:
  • بازدید: 144
  • آهنگ مهدی مقدم و محمد اسكندری به نام كنار تو

    ترانه :رضا حمیدی ،آهنگ ،تنظیم ، میکس و مستر : سینا گلزار



    كنار تو با كیفیت 128
    كنار تو با كیفیت 320

    منبع :iomusic.ir

    متن آهنگ جدیدمهدی مقدم ومحمد اسکندریبنام کنار تو
    کنارت ، خستگیهامو گذاشتم بیخبر باشه
    چشاتو باز کن تاکی ، از اینجا دریا پیدا شه
    تو آرامش بهم میدی ، ولی من بغض بهت دادم
    اسیرم کردی امامن ، تووی چشمات آزادم
    قدم هامو کنارتو ، به سرعت برنمی دارم
    یه عمره بودنترو من ، به تنهاییم بدهکارم
    قدم هامو کنارتو ، به سرعت برنمی دارم
    یه عمره بودنترو من ، به تنهاییم بدهکارم
    کنارت حسرتم میشه ، چه این جاده تموم میشه
    خداحافظ تا وقت مرگ ، چقدر ساده تموم میشه
    کنارت دلهره میره ، چقدر ازما زمان دوره
    ببین موجای دریارو ، چقدر با موی تو جوره
    قدم هامو کنارتو ، به سرعت برنمی دارم
    یه عمره بودنت رو من ، به تنهاییم بدهکارم
    قدم هامو کنارتو ، به سرعت برنمی دارم
    یه عمره بودنترو من ، به تنهاییم

     

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید